Foreningen Bergmannhus

Foreningen Bergmannhus indviede KULTURHUSET BERGMANNHUS 12.8.2016.

Foreningen Bergmannhus blev stiftet 4.marts 2014.

• Foreningens formål er gennem fællesskab, samvær og aktiviteter at fremme Thurø borgeres trivsel ved at bevare Bergmannhus.
  • Foreningen drives af frivillige borgere i alle aldersgrupper, der er medlemmer af foreningen.
  • Foreningen styres af en bestyrelse.

Thurøs ildsjæle tænker, at Bergmannhus skal dække lokalområdets behov for et hyggeligt samlingssted med mange sociale og kulturelle aktiviteter – understøttet af lokale frivillige.

• Vores sponsorer

Bakkegaard - Thurø El-Service A/S
    Blomsterværkstedet, Thurø
    Bystrup Total Byg ApS
    C.C. Jensen A/S
    Den lokale bedemand
    GARANT Gulv
    Keofitt A/S
    Murermester Jesper Rasmussen ApS
    PJ Contractors

Klik på "Vores sponsorer" for flere

• 2. sept. 16.00-19.00 Gratis fællesspisning for børnefamilier

For medlemmer af foreningen:

Kære børnefamilier på Thurø. Tag jeres aftensmad under armen og jeres skønne børn i hånden, og kom med til børnevenlig fællesspisning på Bergmannhus! Lad os mødes om et hyggeligt måltid, hvor der er højt til loftet og plads til, at både store og små kan få en rigtig fornøjelig aften!

Kom når det passer jer, børnene kan lege i vores legerum og forældrene kan købe en kop kaffe. Fra 17.15 laves buffet af vores medbragte mad (medbring en ret så det passer til det antal personer I kommer, der er INGEN kulinariske forventninger!). Det vil være muligt at lune en ret i ovnen, skære brød ud og lignende, men der er ikke mulighed for at tilberede retterne i vores køkken. Service stilles til rådighed af foreningen. Drikkevarer skal købes ved arrangementet. (Medbring meget gerne kontanter)
    Vi hjælpes ad med at rydde op efter måltidet, og efterlader selvfølgelig lokalerne som vi overtog dem.

Tilmeld jer senest to dage før på www.bergmannhus.nemtilmeld.dk (tilmeld antallet af siddende familiemedlemmer, helt små babyer behøver ikke tilmeldes).
    (Max. 40 siddende gæster)
    Det er ikke nok at skrive her, at man deltager. Tilmelding skal ske som nævnt ovenfor.

Vi glæder os til at lægge hus til at styrke fællesskabet blandt Thurøs børnefamilier, og håber I har lyst til at deltage.

• 18. sept. 19.00-21.00

Svendborg Auktionerne
    kommer og vurderer, hvad I har i jeres gemmer.
    Medbring maks. to ting, som du vil have en vurdering på.