Husorden for Bergmannhus

1.

Brugere af kulturhuset har ansvaret for, at husordenen bliver overholdt og skal meddele et medlem af bestyrelsen konstaterede fejl eller mangler.
  2.

Efter brugen af lokalerne skal møbler sættes tilbage, borde aftørres, der skal ryddes op, og der skal fejes, alt ibrugtagen service vaskes op og affald kastes i affaldscontainer. Toiletter skal rengøres.

3.
Før brugen af køkkenets maskiner skal vejledningen til disse gennemgås.
  4. Der må ikke, ved de angivne flugtveje, opstilles møbler eller lignende i forbindelse med arrangementer.
  5.
Bestyrelsesmedlemmer og håndværkere skal have adgang til huset for udbedringer.
  6. Den låneansvarlige skal afhente og tilbagelevere nøgler til lokalerne efter aftale. Endvidere sikre sig, at alle vinduer er lukket og døre er låst, og kaffemaskine, kogeplader og lys er slukket, når kulturhuset forlades.
  7.

Der er vedtaget forbud mod åben ild og rygning er forbudt, og der må ikke tændes op i pejsen. Dette af hensyn til den store mængde uerstattelige dokumenter, der befinder sig i arkivet på 1.sal. Rygning kan kun foregå uden døre og i behørig afstand fra huset. Cigaretskod skal kastes i dertil indrettede beholdere.

8.
Kode til trådløst internet hænger på opslagstavlen.
  9.
Husdyr må ikke medbringes.
  10.
Det er forbudt at køre på rulleskøjter, løbehjul eller lignende i kulturhuset.
  11.
Kulturhusets personale har ret til at skride ind over for personer, der opfører sig upassende.
  12. Der må ikke spilles musik efter kl. 22.00.
  13.
Udskænkning til personer under 18 år er forbudt.

Revideret 1.4.2016. Ansvarlig for denne side: Lone Holm Jacobsen 1.april 2016.